Posjet porodilji, oko 1750
Jan Josef Horemans Mlađi (1714. - 1792.)
ulje na platnu, 47x57 cm, inv. br. SG-594

Što radi ženski lik s djetetom u naručju prikazan pokraj kamina:

Još od antičkog doba pa sve do sredine 18. stoljeća među višim je društvenim slojevima bilo uobičajeno da se skrb o dojenčetu prepusti plaćenoj dojilji/hraniteljici, koja je i živjela u kući poslodavca. One su katkad nastavljale skrbiti o djeci sve do njihove rane odrasle dobi.

Sudeći po njezinu izgledu, koji se razlikuje od ostalih osoba prikazanih na slici, možemo pretpostaviti da je dadilja-hraniteljica:

U onodobnim likovnim prikazima se razlike među pripadnicima različitih društvenih slojeva dočaravaju i isticanjem specifičnih crta lica, stavova tijela i gesti. Seljaci su tako gotovo u pravilu prikazivani zdepastijima i grublje oblikovana lica.

Dok hrani dijete, ovaj ženski lik sjedi:

U nizozemskom i flamanskom slikarstvu su u sličnim prikazima dojilje/hraniteljice nerijetko prikazane u izduženoj pletenoj sjedalici za dojenje/hranjenje, tzv. bakermatu.

Slikovni prizori radnji i događaja iz svakodnevice (prikazi čovjekova dnevnog rada, intimni prikazi iz obiteljskog života, ulične scene, prizori s tržnica, scene lova itd.) ubrajaju se u tzv. žanr(genre)-slikarstvo. Po temi razlikujemo više njegovih podtipova: seoski, građanski, dvorski, vojnički i sl.